L is for L O V E !
Sweet Owner

Anneyong



Diaries Owner Linkies Stuff

Anneyong ~ Welcome to my blog ~ Saranghae ~ ^_^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Yana Liela
Others:   


6 perkara setelah putus cinta



 Assalamualaikum you all , saya nak kongsi sikit . Apa yang you all akan buat setelah putus cinta ? Berdiam diri ataupun move on ? saya pun pernah putus cinta bukan sekali tapi berkali-kali . 6 perkara yang you all perlu buat selepas putus cinta ,
  1. you all kena redha dengan semua ini , bkn cuma dia saja yang mampu buat you all happy . mungkin lebih ramai lagi diluar sana mampu buat hidup you all bahagia and ceria . 
  2. teruskan kehidupan seperti biasa , jangan terlalu menunjuk yang you all baru putus cinta . Mungkin you all boleh nangis tapi bukan di depan orang , itu hanya memalukan you all saja .
  3. lupakan dia dan buka hati pada orang lain . gagal sekali tak bermakna gagal selamanya . you all akan menderita kalau terus fikirkan orang yang langsung tak sayangkan you all . 
  4. Apabila bersua muka , cuba ukirkan senyuman buat dia , buktikan pada dia yang you all boleh teruskan hidup you all tanpa dia di sisi you all . YOU GO GIRL !
  5. buang semua kenangan antara you all dengan dia . Kalau you all masih simpan segala pemberian dari mereka , mungkin you all akan selalu teringatkan dia . Itu hanya membuatkan you all  mengalirkan air mata .
  6. mungkin setelah keadaan reda , you all boleh cari teman penganti . Jangan terlalu memilih . Kecantikan seseorang itu tak penting , yang penting adalah hati . Kalau you all terlalu memilih , mungking perasaan sedih akan hadir semula dalam diri you all .  

Inilah antara 6 perkara yang you all kena buat setelah putus cinta . Maybe . saya tak paksa or mungkin you all ada cara tersendiri . That all for today , anneyong ~

Labels: