L is for L O V E !
Sweet Owner

Anneyong



Diaries Owner Linkies Stuff

Anneyong ~ Welcome to my blog ~ Saranghae ~ ^_^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Yana Liela
Others:   


SELAMAT HARI IBU , MAMA .

Assalamualaikum you all , today saya nak kongsi sikit pasal something nie . tak lama lagi hari ibu dan juga hari guru , you all dah terfikir nak bagi or beri ucapan pada diaorong ? Kalau belum or you all tak tahu nak wish apa , you all tanya je dekat saya . insyallah saya boleh tolong . 

hari ibu adalah hari kita mengenang jasa ibu yang tak pernah merugut walau sekali pon malah mereka bersyukur sebab mempunyai anak seperti you all . you all kena berterima kasih kepada diaorang sebab kalau tak ada ibu comfirm tak ada kita . OPPS . apa yang saya merepek nie . hehe . 

ini wish or ucapan yang saya nak share kat you all ...

assalamualaikum mama , thank sebab selama ini sanggup bela saya sehingga saya besar . mama , saya akan sentiasa doa kan yang terbaik untuk mama . semoga mama sentiasa sihat dan dirahmati Allah . ^_^ . saya cuma nak ucapan kan selamat hari ibu kepada mama . I love u mama .

walaupun ucapan nye cuma sikit sahaja tapi saya rasa setelah ibu or mama or mummy or bonda or mak you all baca , mesti air mata diaorang akan mengalir punya lah . sebab saya dah pernah buat lah saya bagitahu you all . tak percaya sudah . dengan hanya sedikit ucapan , ia akan memberi makna yang besar kepada si pembaca ucapan itu . trust me ! =)

that all for today , anneyong ~ 
 

Labels: